قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور


قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ چطور

تحقیقات دیگر همچنین حاکی از آن است که چهار هفته از مصرف عصاره قارچ reishi هیچ‌گونه اثرات مضر بر کبد یا کلیه در بزرگ‌سالان سالم ایجاد نکرده است. علی رغم محبوبیتی که این قارچ در میان افراد دارد برخی از محققان امن بودن آن را زیر سوال برده اند. برخی از تحقیقات نشان می دهد افرادی که قارچ گانودرما را برای ۴ هفته مصرف کرده اند دو برابر بیشتر از سایر افراد ممکن است عوارض جانبی اش را تجربه نمایند. با اینحال این اثرات بسیار اندک بوده و در برگیرنده افزایش خطر درد شکم یا مشکلات فروشگاه اینترنتی آریو کالا گوارشی می باشد. قارچ گانودرماقارچ گانودرما که به عنوان قارچ گانودرما لوسیدوم نیز شناخته شده است یکی از قارچ هایی است که در موقعیت های آب و هوایی گرم و مرطوب در آسیا رشد پیدا می کند.

  • در افرادی که معمولا فشار پایین دارند و یا مشکل معده دارند بهتر است نیم ساعت بعد از غذا مصرف شود.
  • محققان دریافتند که مصرف قارچ ریشی تا ۱۶ هفته باعث بهبود کلسترول نمی‌شود.
  • در برخی موارد قارچ گانودرما توانست قند خون را پایین بیاورد و در برخی موارد تأثیر خاصی نداشت.
  • قارچ گانودرما دارای مقادیر زیادی از تری ترپن می باشد که باعث کاهش التهاب در رگ ها شده و به جریان خون و شریان ها کمک می کند و باعث کاهش فشار خون می شود.
  • مصرف همیشگی آن شما را از بیماری هایی نظیر آلزایمر و زوال عقل در کهنسالی در امان نگه می دارد .

تحقیقاتی که بر روی بیماران سرطانی انجام شده نشان می دهد برخی از مولکول های یافت شده در قارچ ها می تواند فعالیت نوع خاصی از گلبول سفید که سلول های کشنده طبیعی نام دارد را افزایش دهد. مطالعه دیگری نشان می دهد قارچ گانودرما تعداد سایر گلبول های سفید در افرادی که سرطان روده دارند را افزایش می دهد. خرید قارچ گانودرما در سال های اخیر همانند دیگر کشورها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و استفاده از این قارچ برای درمان بیماری‌های مختلف در بین مردم رو به افزایش است. این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سواستفاده کرده و بر خلاف اخلاق اقدام به عرضه نمونه های تقلبی از این محصول نمایند.

۱۱- کاهش وزن و تناسب اندام

قارچ گانودرما ممکن است با داروهای فشار خون بالا و داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین، هپارین، آسپرین و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی تداخل داشته باشد. قیمت قهوه گانودرما برای لاغری بسیار مناسب است و شما میتوانید قهوه سوپریم بیز را در پک های یک عددی تا ده عددی خریداری کرده و مصرف کنید. این نوشیدنی فوری به غیر از لاغری برای کاهش استرس، افزایش تمرکز، کاهش افسردگی، سلامت قلب و عروق و … نیز کاربرد دارد. قیمت قهوه لاغری گانودرما در برابر تمام خواصی که این قهوه دارد، بسیار مناسب است و شما میتوانید این محصول بینظیر را با یک تخفیف فوق العاده از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر خریداری کنید. کالا اکسیر در تلاش است تا سفارشات شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران ارسال کند.

قارچ گانودرما چیست؟ بررسی ارزش غذایی، تاریخچه و خواص این قارچ

به‌طور کلی در اکثر مطالعات ، هیچ گونه عوارض جانبی از این قارچ گزارش نشده است . بررسی‌های کلینیکال ، ناراحتی های گوارشی خفیف و بثورات پوستی در افراد حساس را گزارش کرده اند که این اثرات معمولا کوتاه مدت بوده است . گزارش شده است که قارچ گانودرما لوسیدوم ، فعالیت مهارکننده آنزیم هیدروکسی متیل گلوتاریل کوآنزیم آردوکتاژ در مسیر بیوسنتز کلسترول را محدود می کند که در نتیجه ممکن است در سنتز کوآنزیم اختلال ایجاد نمایید . قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از قارچ های بسیار ارزشمند جهان بوده که دارای کلاهک ی به رنگ های قرمز البته مایل به قهوه ای و زرد روشن یافت شده است . این قارچ به منظور اهداف دارویی در کشورهای خاور دور خصوصا ژاپن چین و کره استفاده می گردد . شایان توجه است که تولید جهانی قارچ های خوراکی غالبا به چینی ها اختصاص داشته که حجمی بالغ بر ۶۴ درصد کل تولید را شامل می شود .

شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر بیماری کافیست بر روی عکس کنار آن کلیک نمایید تا مقاله تخصصی در مورد ارتباط قارچ گانودرما و آن بیماری را مطالعه نمایید. قارچ گانودرما لوسیدوم را در طبیعت میتوان به رنگ قرمز قهوه ای براق مشاهده کرد. گانودرمالوسیدوم برای رویش خود بیشتر گونه های درختی پهن برگ مانند اقاقیا، صنوبر، بلوط، اَفرا، مِلیا، اُکالیپتوس، هیویا، تکتونا و گرویا را ترجیح می دهد. در این مقاله قصد داریم به طور اجمالی شما را با قارچ گانودرما و خواص آن آشنا کنیم. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از نحوه مصرف، مشاهده قیمت و سفارش و یا خواص قارچ گانودرما به صفحات زیر مراجعه نمایید. قارچ گانودرما می‌تواند کلسترول و مقاومت به انسولین را در بیماران دیابتی کاهش بدهد.