طراحی و ساخت خط تولید کشش مفتول گروه صنعتی سالیان ماشین طبرستان | fouladgostar


طراحی و ساخت خط تولید کشش مفتول گروه صنعتی سالیان ماشین طبرستان | fouladgostar

۵- کار اضافی و در نتیجه تنش پسماند روی مفتول را به شرکت فولاد گستر شدت کاهش داد. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

  • قدرت هر کدام از انواع دستگاه های کشش مفتول به بزرگی طبل، قدرت گیربکس، قدرت دینام یا ژنراتور بستگی دارد و ممکن است تا چند تن فشار را نیز تحمل کند.
  • به طور کل کاهش سطح مقطع در مفتول های کوچک 15-25% و در مفتول‌های بزرگتر 20-45% می باشد.
  • نحوه عملکرد دستگاه کشش دستگاه کشش با استفاده از قدرت پیشرفته تراشه ها و سیستم‌های کنترلی قدرتمند، امکان تولید سیم‌هایی با اندازه، شکل و دقت دلخواه را فراهم می‌کند.
  • ۴- احتمال شکست میلگرد در حین کشش و همچنین بعد از کشش را کاهش می دهد.
  • در نهایت، سیم‌ها از سمت خروجی دستگاه کشش خارج شده و به عنوان مواد اولیه در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

برای این منظور، سیم به طور مستقیم از موتور الکتریکی به دو صفحه کشش متصل می‌شود و سپس از طریق فشار و کششی که بین این دو صفحه ایجاد می‌شود، سیم کشیده می‌شود. این مفتول ها درقطرهای ۵.۵mm – ۶.۵mm جهت مصارف عمومی از قبیل کاربردهای سازه ای، مفتول های بسته بندی، مفتول های مورد نیاز برای شبکه های توری و فنس، تولید میخ، پرچ و …. ریز ساختار این دسته از فولادها پس از فرآیند نورد گرم عمدتاً فریتی و پرلیت جزئی در مرز دانه ها می باشد. معرفی برند steute در ایران
برند steute به عنوان تولید کننده ی کلیدهای ایمن و مطمئن…

استاندارد های تولید مس

فرایند کشش می تواند به صورت خشک، مرطوب، با پوشش فلزی، ارتعاش فرا صوت و در نهایت استفاده از قالب های غلتکی انجام شود. استفاده از پوشش مس برای روان کاری می تواند بر کیفیت مفتول و جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی نقش مهمی ایفا نماید به همین سبب گاهی اوقات این پوشش از بین برده نمی شود. از کشش مفتول در سیم‌کشی برق، کابل‌ها، فنرها، گیره‌های کاغذ، اسپیک‌های چرخ، آلات موسیقی سیمی و … استفاده می‌شود. این فرآیند معمولا در دمای محیط انجام می‌شود، به همین علت کار سرد روی آن خواص مواد را بهبود می‌بخشد.

لیست کشش مفتول، به ترتیب توان و زمان

دستگاه تصفیه آب صابون برای جذب ذرات معلق در اب صابون استفاده می شود. از دستگاه تصفیه آب صابون برای پالایش مخلوط آب و صابون و براده های مس ویا فلزات دیگر که بصورت… کشش مفتول و صنایع سیم لاکی و کابل سازی و ماشین آلات سی ان سی و …

دیگر محصولات

واحد اندازه‌گیری کشش مفتول نیوتن بر میلی‌متر مربع (N/mm2) است. هرچه کشش مفتول بیشتر باشد، مفتول قوی‌تر خواهد بود و برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت بالا دارند، مناسب خواهد بود. عرضه کننده انواع دستگاه های جوش سربه سر از قطر 0.2 تا 40 میل برای صنایع کشش مفتول و سیم و کابل . و نقطه جوش , پرس جوش از قدرت 20 تا 500 کاوا با تابلو هوشمند .