راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران سفیران ایرانیان موسسه حقوقی بین المللی-وکیل کاظم زاده


اگرچه بسیاری از آن‌ها می‌توانند در زمره برترین وکیل ایران محسوب شوند و این ربطی به میزان تبحرشان نخواهد داشت؛ ‌اما به هر صورت، دارای اختیارات کمتر و محدودتری هستند و از قدرت عمل پایین‌تری برخوردارند. این دسته از وکلا حق شرکت در محاکم کیفری را دارند، به شرط آن‌ که جرم‌های موکلان تعزیری باشد و دارای زمان حبس پایین‌تر از ده سال و شامل جرایم نقدی، شلاق و سایر امور تأمینی شود. بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند. خانم دکتر ارفع نیا در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی هستند. چندین تقدیرنامه و لوح سپاس از دانشگاه علامه طباطبایی، شهید بهشتی، مفید، مرکز داوری منطقه ای تهران، انجمن سلامت خانواده ایران و … به دست آورده اند.

  • ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند.
  • امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.
  • وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند.
  • ممکن است در برخی از موارد نیاز باشد تا افراد در خارج از ایران، وکالت نامه را تنظیم کنند که در چنین شرایطی بهتر است در حضور یک مامور کنسولی یا سیاسی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.
  • چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد.
  • بهترین وکیل زوجه ایران یا بهترین وکیل زوج بایست به قدری حاذق و مجرب باشد که نسبت به قانون اشراف کامل داشته باشد و نسبت به قانون روز آگاه باشد ، تا بتواند پرونده ی محوله به خود را به بهترین شکل محتمل پیش ببرد.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند. حق‌الوکاله یک و نیم میلیاردی علی موقع صدور حکم تقریبا به اندازه خود حکم سر و صدا کرد؛ «جداً برای بعضی‌ها متاسفم. خیلی از وکلا در پرونده‌هایی که به طور خصوصی با موکلشان قرارداد می‌بندند حق‌الوکاله‌هایی بیشتر از این رقم هم می‌گیرند اما اهمیت این پرونده از این جهت است که مبلغ حق الوکاله دقیقا در رأی دادگاه آمده است.

آیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید؟

استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند.

دسته بندی موضوعات پر بازدید

این مؤسسه حقوقی با گردآوری زبده‌ترین و برترین وکلای ایران توانسته است یک سر و گردن از سایر مجموعه‌های حقوقی بالاتر و بهتر عمل کند. مؤسسه حقوقی بین المللی سفیران تا پایان کار همراهی امین و باتجربه برای موکلان خود باقی خواهد ماند. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد. وقتی بهترین وکیل حق توکیل داشته باشد، یعنی می تواند برای موکل خود در انجام موضوع قرارداد به شخص دیگری وکالت بدهد و شخص دیگری از سوی او وکیل باشد تا بتواند به انجام امور مورد نظر بپردازد. تا پیش از راه اندازی سامانه میخک ، ایرانیان ساکن خارج از کشور برای انجام امور کنسولی خود باید به دفاتر کنسولی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را به شکل حضوری دریافت می کردند.

بهترین وکیل شمال تهران

نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است. با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در این نوع دعاوی ، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از حقوق خود و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل ملکی استفاده کند . شهر تهران به سبب داشتن جمعیت بالای اشخاص و هم اینگونه تعداد اکثر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد.