دادپویه 09151252710 وکیل خوب در مشهد بهترین وکیل در مشهد وکیل در مشهد-وکیل کاظم زاده


هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید. البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید. این وکیل باتجربه، صداقت و جلب اعتماد موکلین را در اولویت کار خود قرار داده و سعی می‌کند با کمک بهترین راه‌‌های ممکن، مشکل را برطرف کند. از این رو نیز توانسته نظر افراد زیادی را در شهر مشهد به خود جلب نماید.

  • یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد.
  • بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید.
  • وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد.
  • قبل از بیان هر مطلبی بهتر است بدانید که تشکیل خانواده و داشتن یک زندگی مشترک این روزها در جامعه‌ ما که سرشار از آسیب و ناهنجاری می باشد، مقداری سخت و مشکل شده‌ است.
  • دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید.
  • موسسه حقوقی عدالت گستر مشهد با حضور گروهی از بهترین وکلای مشهد و چندین سال سابقه موفقیت آمیز در امور وکالت و پشتیبانی حقوقی، تاکنون با ارائه خدمات حقوقی به تمامی عزیزانی که به دنبال وکیل در مشهد میباشند تواننسته است جزو بهترین موسسات حقوقی در شرق کشور نام گیرد.

سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند. آقای جلایری نیا وکیل پایه یک دادگستری و عضو رسمی مرکز وکلای استان خراسان رضوی هستند.

دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست. هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. فردی که این مراحل را طی نموده باشد می‌تواند در تمام محاکم حقوقی و کیفری از اشخاص حقیقی (افراد) یا اشخاص حقوقی (شرکت‌ها و موسسات) در تمام مراحلِ مختلفِ رسیدگیِ قضایی وکالت نماید.

وکیل پایه یک دادگستری مشهد

ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. محمد باقر بهروش به عنوان یکی از بهترین وکلا مشهد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید و روز به روز، موفقیت‌های بیشتری به دست آورد. این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند.

لیست 10 تا از بهترین موسسه مهاجرتی ❤️ [ آپدیت 1401 ]

به طور کلی تمامی وکلا باید افرادی صادق باشند و راز موکل خود را حفظ کنند. همچنین یک وکیل برای این که درصد موفقیت در پرونده ها داشته باشد نیاز است به قوانین روز آشنا باشد. در صورتی که پرونده را به وکیل سپردید، دیگر نیازی نیست که در جلسات طولانی دادگاه شرکت کنید و از کار و زندگی بیافتید، وکیل تمامی کارهای مربوط به پرونده را انجام می دهد و شما را از روند آن مطلع می کند. بنابراین می توان گفت که در این مسیر دچار درگیری های ذهنی، روانی و … نمی شوید.

فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. مهم‌ترین تفاوت وکیل پایه‌یک دادگستری و وکیل پایه دو در نحوه پذیرش آن‌ها در آزمون وکالت می‌باشد. برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید.

آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. ایشان در شهر مشهد 10 سال سابقه وکالت دارند و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکتری حقوق خصوص هستند. از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم.

علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است. این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است. آقای عباس شفیعی از وکلای پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری در شهر مشهد هستند. دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.