خرید و قیمت ماوس کامپیوتر گیمینگ از غرفه ترک دیل باسلام


یک ضرب‌المثل قدیمی انگلیسی می‌گوید آنقدر ثروتمند نشده‌ام که کالای ارزان بخرم. باید همیشه ابتدا میانگین قیمت‌ها را در نظر بگیرید و در همان حدود خرید خود را انجام دهید. موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند. برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید. مثلاً وقتی که میانگین قیمت موس بیسیم حدود 300 هزار تومان است، قطعاً یک موس 100 هزار تومانی عملکرد خوبی نخواهد داشت.

  • از این نوع ماوس هوشمند بی صدا به تازگی سفارش دادم سیم دار هست و بسیار راضی هستم.
  • اختراع اولین موس کامپیوتر را می‌توان به مهندس آمریکایی داگلاس انگلبارت نسبت داد.
  • اما اگر کار شما فورس ماژور نیست و می توانید وقت بگذارید، روش های مختلفی وجود دارند که شما می توانید اقدام به رفع مشکل کار نکردن موس کنید.
  • در مقاله اتصال موس و کیبورد به گوشی موبایل میتوانید با راهکار های ساده موس تان را به موبایل وصل کنید و از آن استفاده کنید.
  • اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید.

برخی از ماوس‌ها دارای بیش از یک دکمه هستند که هر دکمه می‌تواند به یک وظیفه خاص اختصاص داده شود. علاوه بر دکمه‌ها، برخی از ماوس‌ها با قابلیت‌هایی مانند اسکرول، نورپردازی و حتی قابلیت بی‌سیمی عرضه می‌شوند. از نظر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید.

ماوس بی سیم ای فورتک مدل G3-270 NS ا A4tech G3-270 NS wireless mouse

تکنولوژی پیشرفته ای که در فناوری رخ می دهد سبب تولید ماوس های کامپیوتری دقیق شده است. وزن ماوس نوری کمتر از ماوس غلطکی است و جابجایی آن نیز
راحت تر میباشد. استفاده از ماوس سایلنت باعث میشود کارمندان تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشند و صدای ماوس تمرکز آن ها به هم نمیزند.

نرم افزار تست لپ تاپ دست دوم: آشنایی با برنامه تست لپ تاپ استوک

ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت. مشکلات صرفاً به موس‌های ارزان‌قیمت محدود نمی‌شود بلکه کاربران از خرابی موس‌های گران‌قیمت هم شکوه می‌کنند. دلیل طراحی و مونتاژ بد یا کنترل کیفیت ضعیف، پس از چند ماه استفاده با مشکل روبرو می‌شوند. ماوس جادویی یک ماوس چندلمسی تولید و فروخته شده توسط شرکت اپل است.[۱۴] فروش این ماوس از اکتبر ۲۰۰۹ آغاز شد. این ماوس توسط بلوتوث به کامپیوتر متصل می‌شود و از باتری سایز AA استفاده می‌کند.

ماوس ریزر DEATHADDER ESSENTIAL

از طریق این سایت می توان شیک ترین و ارزان ترین ماوس را خریداری کرد و مدت های زیادی از آن استفاده کرد. ماوس از جمله لوازم ضروری و پرکاربرد در استفاده از کامپیوتر است. ماوس باید از کیفیت بالا برخوردار باشه تا عمر طولانی هم داشته باشه.