خانه وکیل ایران-وکیل کاظم زاده


از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده.

موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد. درمورد آنچه که در خارج از حدود وکالت انجام داده‌شده است موکل هیچگونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتاً یا ضمناً اجازه کند. اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در‌مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود. اگر به دنبال وکیل در ایران می گردید تا امور حقوقی شما را در دست بگیر سایت آوای وکیل آماده خدمت رسانی است.

  • این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند.
  • 5-بررسی گردد که قرارداد با وکالت تنظیم گردیده و یا شخص اصالت آنرا تنظیم نموده است .
  • درمورد آنچه که در خارج از حدود وکالت انجام داده‌شده است موکل هیچگونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتاً یا ضمناً اجازه کند.
  • وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.
  • دقیقاً همین جا است که تخصص یک وکیل به شکلی تأثیرگذار به کار می‌آید.

بنابراین یکی از ویژگیهای یک وکیل خوب اطلاع رسانی به موکل در مورد حقایق پرونده و رسیدگی است. از دیدگاه دیگر، وکیل دادگستری، وسیله ای است عاریتی در دست موکلین خود، که با پرداخت حق الوكاله به او، حاضر است از هر وسیله ممکن برای پیشرفت مقاصد مشروع و غير مشروع موکلین خود در جریان دادرسیها استفاده نماید. نکته قابل توجه در مورد الزامات ناشی از مقررات قانون وکالت آن است که بخش عمده آنها عنوان تعهد مستقل نداشته، بلکه صرفاً در جهت تضمین حسن اجرای تعهدات اصلی معنا پیدا می کنند. بطوری که می توان آنها را به شرایطی که به منظور تعيين چگونگی اجرای یک قرارداد، به صورت شروط ضمن عقد پیش بینی می شود، تعبير نمود با این تفاوت که شرایط مزبور بدلیل ارتباط آنها با نظام دادرسی، وصف آمره داشته و تخلف ناپذیر است. بهترین وکیل زوجه ایران یا بهترین وکیل زوج ایران بایست با وجدان کامل پرونده را بررسی و بررسی کند گویی که پرونده مرتبط به خودش است یا مرتبط به نزدیکان اوست.

در چنین مواقعی به به تشخیص دادگاه مبنی بر عدم توانایی متهم برای داشتن وکیل، دادگاه از میان وکلای حوزه ی قضایی و یا از نزدیکترین حوزه ی مجاور برای دفاع از متهم و پیگیری روند دادرسی برای متهم وکیلی را انتخاب خواهد کرد که به این نوع وکیل در ایران، وکیل تسخیری گفته میشود. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد. اصولا در تمامی دعاوی مدنی، طرفین دعوا این اجازه را دارند تا دو وکیل خبره و با مهارت را برای پیگیری پرونده ی خود و طی شدن روند دادرسی آن به محاکم قضایی معرفی کنند.

جناب آقای محمود عرفانی

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. وكیل مانند پزشك ممكن است به دلیل ماهیت شغل خود با بسیاری از حقایق و اسرار مراجع خود روبرو شود كه اخلاق حرفه ای ایجاب می كند كه او اسرار را به هیچ وجه و تحت هر شرایطی فاش نكند. 4-طرح دعاوی باید بر علیه کلیه ایادی قبلی صورت پذیرد و منظور از ایادی افرادی است که در گذشته ملک را خرید و فروش نموده اند تا به آخرین خریدار برسد . 2-مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد . وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.

و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد. امکان پرداخت اقساطی حق الوکاله از طریق pay pal و کارت به کارت وجود دارد.

مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران ایرانیان، همراهی امین، حرفه‌ای و متخصص

سایت وکیل پایتخت لطفا در مورد ملاک های انتخاب بهترین وکیل توضیحاتی بدهید و اینکه از کجا تشخیص بدیم وکیلی که انتخاب کردیم یکی از وکیل های خوب و کاربلد است؟ چون که اکثرا در همان جلسه اول برگه وکالت را تنظیم می کنند و قرارداد وکالت بسته می شود و بعد از یکی دو جلسه متوجه می شوی زیاد وکیل کاربلد و ماهر و حرفه ای نیستن. از آنجا که یک وکیل بی خبرت در بحث های مرتبط به نمایندگی می تواند به توقف و کندی جریان پرونده دامن زده و اینگونه هزینه های زیاد برای موکل خود شود، انتخاب بهترین وکیل و یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص و باتجربه می تواند تاثیر گوناگونی در کامیابی پرونده در کوتاه ترین وقت محتمل داشته باشد. همیشه خوب است برای حل اختلافات حقوقی از بهترین وکیل ایران که تجربه کافی دارد کمک بگیرید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی و کیفری را حل و فصل نماید در کوتاه ترین وقت حکم دادگاه را به نفع شما اخذ نماید. در این راستا، مؤسسه حقوقی سفیران با داشتن وکلا در حوزه‌های مختلف که هر یک به نوعی بهترین وکیل ایران به حساب می‌آیند، می‌تواند بر موفقیت پرونده شما تأثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند. به دستمزدی که بهترین وکیل ایران در صورت قبول وکالت و پیگیری پرونده در مراجع قضایی از موکل خود دریافت می کند، حق ‌الوکاله گفته می شود.

تا از بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران【سال1401】

همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند. آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولگری) یا همان سامانه تاک قدیم، راه دیگری برای وکالت دادن به وکیل در ایران هست. برای این کار باید در این سامانه ثبت نام کرده و یک پروفایل تشکیل دهید تا بتوانید کد رهگیری دریافت کنید. در صورتی که برای ثبت نام در هر یک از این سامانه‌ها نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. بنابراین دادگاههای حقوقی، آراء مراجع انتظامی را در حد یک دادگاه اختصاصی برای احراز تقصیر او می توانند مورد لحاظ قرار دهند نه بیش و زیان دیده از تخلف انتظامی وکیل دادگستری باید ورود خسارت را توأم با وجود رابطه سببیت بین آن و تخلف انتظامی وکیل نیز به اثبات رساند. موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند.

آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند.