جستجو برچسب شیر گیوتینی | کسری ساران


جستجو برچسب شیر گیوتینی | کسری ساران

یکی از ویژگی‌های شیر چاقویی، مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت است. بنابراین می‌توان از این ابزار در شرایط سخت و صعب العبور استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های شیر چاقویی می‌توان به قابلیت تنظیم جریان و پروانه بسته شونده اشاره کرد که به کاربرد این ابزار در جلوگیری از اتلاف مواد و نگهداری کنترل دقیق بر روی جریان کمک می‌کند. در کشاورزی، شیر چاقویی معمولا برای پاشش محلول‌های تغذیه‌ای و سموم گیاهی به کار می‌رود. همچنین در دامداری، آب دادن به دام‌ها و تزریق داروی واکسن نیز از دیگر کاربردهای این ابزار است. در صنایع دیگر نیز مانند صنایع شیمیایی و داروسازی، شیر چاقویی جهت انجام عملیات پمپاژ مواد در استفاده می‌شود.

  • ولو گیوتینی لوسه (Lohse CNAP158 Valves)، در هر دو جهت مسیر جریان می تواند نصب شود و به عبارت دیگر جهت خاصی برای نصب آن در نظر گرفته نمی شود.
  • شیر گیوتینی و چاقویی در اصل یک مدل از گیت ولو است که در فرآیندهای صنعتی کاربرد گسترده ای دارد.
  • دلیل اصلی انتخاب شیر گیوتینی این است که آنها مقرون به صرفه ، آسان برای عملکرد و سبک هستند.
  • علاوه بر برش مواد چسبنده، شیر چاقویی همچنین برای بریدن و برش کاغذ نیز استفاده می‌شود.

در کل، شیر چاقویی به عنوان یکی از ابزارهای پایه و ضروری در صنایعی که نیاز به انتقال و دفع مایعات دارند، دارای کاربردهای متعددی است و بسته به نوع کاربرد و ماده مورد نظر، باید شیر چاقویی مناسبی انتخاب شود. شیر گیوتینی دارای یک صفحه تکه لاستیکی است که به یک تیغه بلند متصل است. تیغه لاستیکی با چندین فشار قابل تنظیم هماهنگ شده است تا بدون حرکت داشتن، پاکت مواد را سد کند. در هنگام بسته شدن، تیغه پایین می‌آید و از همه جانب توری جلوی آن را شکافته و مواد را قطع می‌کند. دستگاه یک پرچم یا مانیتور خروجی سیگنال برای کنترل سافت ور و اتصال گرهای مختلف همچون کنترل های بیرونی، سیستم بازدید و روشنی LED دقیق دیگر ، است.

–         شیر چاقویی یا شیر گیوتینی تمام استیل

اين نوع شيرها برای سرويس های باز و بسته كردن و تنطيم و ايجاد جريان  نيز به كار می ‌روند، عبور سيال را بين 10 تا 95 درصد فلو جريان تنظيم می كند. مهره ماسوره این نوع شیرها یکی از مزیتهای مهم آن است بطوریکه به راحتی قابل تعویض است بدون آنکه شیر از خط جدا شود. با فلنچ ها ضخامت بیشتری را شاهد هستیم و همین امر باعث تقویت طرفین و مقاومت بیشتر شیر شده است.

فروشگاه ولومارت+

این دسته شیر ها را می توان برای جامدات و سیالات پودری و همین طور پس آب های سنگین نیز استفاده کرد. برند و مجموعه پایپینو با توسعه و گسترش زیر ساخت های صنعت همواره نوآوری و کیفیت را الگوی خود قرار داده است. مجموعه پایپینو با ارایه پیشنهادات قیمتی مناسب، شرایط پرداخت دلخواه شما و تضمین قرارداد با شرایط آسان مناسب پیشبرد اهداف هر سازمان و کسب و کاری است.

برای استفاده از شیر گیوتینی، کافیست فقط با چرخاندن دسته، ولووی پایین و بالا بشود. هر ولوی صفحه ای با توجه به نوع شرایط ویژه ای که در آب وجود دارد، موجب کنترل جریان آب در سیستم می شود. با انجام این کار ، فشار آب به درستی در سیستم کنترل شده و می توانید با موفقیت از آن استفاده کنید. استفاده از شیر گیوتینی در برخی صنایع به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن، اهمیت بسیاری دارد. این شیر بهترین گزینه برای محافظت از سیستم های جریان مواد است و تضمین می‌کند که موادی که به روشی کنترل نشده باشند، به صورت ناگهانی جریان دار شوند. با این وجود، همه انواع این شیرها، انواع ساختاری و به روشهای مختلفی ساخته شده‌اند و به همین دلیل برای انتخاب بهترین نوع باید به دانش فنی و ماهر برای انجام نصب تکیه کرد.