“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-وکیل کاظم زاده


حضور وکیل دادگستری صرفا برای انجام امورات دادرسی در دادگاه‌ها و در زمان اقامه دعوا نیست. انجام بسیاری از امور اداری و حل و فصل کردن پاره‌ای از مشکلات حقوقی، فقط از تبحر و دانش و مهارت وکیل دادگستری برمی‌آید. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند.

  • که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد.
  • به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود.
  • سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله.
  • وکیلاتفاقی، شخصی است که در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است اما شغل وی وکالت نیست، لیکن در صورتی می‌خواهد به صورت اتفاقی به حل مشکلات بستگان خود بپردازد.
  • از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.

علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید.

خانم طافی تا به الان 10 سال سابقه دارند و موفق شده اند تا بیشتر از 350 پرونده موفق داشته باشند. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. سن و جنس وکیل ( زن یا مرد بودن ) ملاک و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

وکیل‌ تهران

در بسیاری از پرونده های خانواده به خصوص طلاق، زوجین آسیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و علاوه بر یک نماینده حقوقی نیازمند یک دوست و هم‌صحبت هستند تا بتوانند علاوه بر مشکل حقوقی، روح خود را درمان کنند. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد. و در نهایت بروز پرونده‌ی دعوی شود و حتی پس از ان نیز بدون داشتنوکیلو مشورت با آن فرضا روند چندماه را چند سال طی کنید و حتی به نتیجه نرسید، پس وجودوکیلرا ضروری بدانید و از حرفه‌ای بودن او نیز مطلع شوید. تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد.

در انتخاب وکیل به چه نکاتی توجه کنیم؟

دفتر وکلای ایران پارس دارای وکلای متعهد، مجرب و وکیل خوب می باشد و تمام کارهای موکل را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد تا موکل اعتماد کامل به وکلای خوب در تهران به دست آورد. شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند.

باید گفت که هر وکیلی که شرایط بالا را داشته باشد می‌تواند در تمامی زمینه های حقوقی، بدون هیچ محدودیتی قبول پرونده کند و مانعی به لحاظ قضایی برای وی وجود ندارد. داشتن سابقه طولانی در خصوص پرونده‌های حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر وکیل حرفه ای، داشتن تخصص در زمینه خاص حقوقی است. از آنجا که حرفه وکالت یک شغل دقیق و حساس و بسیار پیچیده می‌باشد؛ عدم تخصص و دانش کافی وکیل، موجب شکست در پرونده موکلش می‌شود. وکیل خوب پایه یک دادگستری باید نسبت به منافع و حقوق موکل خود هکواره دغدغه‌مند باشد و در همه شرایط برای منافع موکلش به پا خیزد. وکلای دادگستری موظف‌اند که برای دریافت هرگونه مدرک یا سند مربوطه به موکل خود رسید دهند.