بهترین وکیل در مشهد جستجوی وکیل-وکیل کاظم زاده


بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید. دعاوی خانواده از دعاوی شایع در محاکم دادگستری هستند که قانونگذار هم نیز قوانین و قواعد مختلفی را پیرامون آن تصویب کرده است. با آخرین الحاقات و اصلاحات صورت گرفته در قوانین جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر قوانین و مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم (ماده های 1034 لغایت 1157 ) و همچنین کتاب هشتم در ماده های 1158 لغایت 1194 و هکتاب نهم در ماده های قانونی 1195 لغایت 1206 به بحث ها و قوانین و قواعد مربوط به دعاوی خانوادگی پرداخته شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود.

  • این وکیل پایه یک دادگستری، فارغ ‌التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد شهر مشهد بوده و با وکالت تخصصی در دعاوی کیفری، حقوقی، ملکی، ثبتی، خانوادگی، شرکتی و وکالت ایرانیان خارج از کشور، تا کنون پرونده‌های موفق زیادی داشته است.
  • کسی با استفاده از رایانه (گوشی تلفن همراه) اقدام به انجام عمل مجرمانه بزند که شامل دسترسی غیر مجاز به داده های رایانه ای ، شنود غیر مجاز ، جاسوسی ، جعل رایانه ای ، جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی ، هتک حیثیت و نشر اکاذیب و…
  • صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد.
  • آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند.

مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد. عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم.

لیست 5 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است. بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. چنانچه در دعاوی حقوقی خود نیازمند بررسی پرونده خود و اعطای وکالت به بهترین وکیل دادگستری در مشهدهستید می توانید با ما در ارتباط باشید. برای رزرو وقت مشاوره تلفنی و آنلاین با یکی از بهترین وکیل‌های پایه یک دادگستری در مشهد در موضوعات استارتاپ، تجارت الکترونیک، ارزهای مجازی، جرایم سایبری، دعاوی فضای مجازی و فناوری اطلاعات و مالکیت فکری از طریق ابزار زیر اقدام نمایید.

سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند.

اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید. به رعایت حقوق موکل و از سوی دیگر ملزم به رعایت آیین دادرسی و قواعد کانون یا ملزم به رعایت حقوق طرف مقابل موکل شود. با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد.

درباره وکیل

باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد. مطابق ماده 33 قانون وکالت وکلای دادگستری موطفند که سالانه سه وکالت معاضدتی را قبول نمایند. سرقت ربودن مال و اشیاء منقول و غیر منقول بدون رضایت مالک و بر خلاف حق است. وکیل سرقت در مشهد می تواند با قبول وکالت در پرونده سرقت جرم یا بی گناهی یک متهم را با توجه به قوانین اثبات کند.

محمد نظری نیا

یک وکیل دادگستری حرفه ای و متعهد، همواره مسئله موکل را مشکل خود می داند و تمام تلاش خود را برای احقاق حق به کار می گیرد و باعث اطمینان خاطر موکل می شود. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود.

پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.