بهترین وکیل در شیراز جستجوی وکیل


در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند.

  • از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است.
  • ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند.
  • محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد.
  • از خصوصیات مهم وکیل پایه یک دادگستری مهریه به این شکل است که باید تبهر فراوانی در تمامی زمینه ها داشته باشد.
  • در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخ گوی شما باشد.

خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند. ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند. تخصص ایشان دعاوی ملکی است و همچنین قبل از قبول وکالت پرونده های، با موکل جلسه ای برای مشاوره تعیین می کنند و تمامی اسناد و مدارک لازم را بررسی نموده و به صورت احتمالی می گویند که نظر دادگاه چه چیزی می تواند باشد. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند. آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. خریدن ملک، جز مهمترین خریدهای هر فرد است، بنابراین احتیاج به وکیل ملکی در شیراز داریم.

قوانین امور ملکی و وکیل ملکی شیراز

آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد. رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل کیفری قم [ آپدیت 1401 ]

بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. که شاید ساده به نظر برسند اما واقعیت این است که مسائل و قوانین حقوقی به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به مشاوره حقوقی از بهترین وکیل شیراز دارد. با توجه به تقاضای عموم بر معرفی بهترین وکیل در استان فارس، باید عرض شود به طور قطع نمی توان یک وکیل را در تمامی دعاوی بهترین وکیل فارس دانست.

وکیل ضرب و جرح در شیراز

وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در [قانون اساسی] نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. شیراز رویداد وب سایتی جهت اطلاع رسانی رویدادهای شیراز ،تورهای گردشگری از مبدا شیراز، معرفی مکان های دیدنی و انعکاس اخبار شهر شیراز می باشد. مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد.

وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود. وکیل خوب باید علاوه بر دانش و اطلاع از قوانین، تجربه و سابقه کافی برای حل برخی از پرونده های خاص را داشته باشد، معمولا وکلا در دو سال دوره کارآموزی که می گذرانند، با انواع دعاوی و پرونده ها آشنا می شوند. اگر وکیل یا موسسه حقوقی در شهر شیراز هستید این سایت و این صفحه یکی از بهترین سایت ها جهت درج تبلیغ وکیل و ثبت‌آگهی وکیل های شیراز می باشد برای شروع کافی است از بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس رزومه خود را ثبت کنید.

اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است. و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود.