بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت


شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری حقوقی در تهرانکسی است که می تواند کار هایی هم چون مشاوره حقوقی و وکالت انجام دهد. او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند. متاسفانه برخی افراد به منظور این که کار ساده ای در پیش دارند و یا این که در هزینه های خود صرفه جویی کننداهمیت مراجعه به وکیل حقوقیرا نادیده می گیرند و بعد ها به مشکلات دیگری بر می خورند‌. مسعود اسلامی مهر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور وکالت در تهران می باشد. این موسسه خود را موظف به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق می‌دانند.

  • آگاهی به مسائل قضایی و علم به اینکه قانون مدنی در هر بخش از فعالیت‌های اجتماعی چطور وضع شده به ما کمک می‌کند کمتر دچار خطا شده و وارد سیکل معیوب پرونده‌های قضایی نشویم.
  • برای حل مشکل حقوقی خود مراجعه به یک وکیل کاربلد و مجرب می تواند خیلی کمک کننده باشد.
  • وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید.

حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند. گروه تخصصی تهران وکیل در این رابطه معمولا دارای چندین وکیل متخصص و پایه یک در امور دیوان بوده که در این رابطه برای پیشبرد پرونده های دیوان عدالت اداری از تجربیات خود استفاده می نماید.

تماس یا بهترین وکیل در تهران:

بهترین وکیل تهران و متخصص در جرایم پزشکی ، جرایم دارویی ، شکایت از پزشک یا دفاع از پزشک ، مطالبه دیه و خسارت از پزشک و… وکیل اتفاقی وکیلی است که دانش آموخته حقوق رشته حقوق است ولی هنوز اجازه وکالت ندارد و نتوانسته پروانه وکالت را از کانون وکلا اخذ نماید. اما به طور اتفاقی در جریان دعاوی اشخاص و بستگان و خویشاوندان خود قرار گرفته است. ممکن است برخی افراد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت به دلیل عدم تمکن مالی، نتوانند از خدمات وکلای دادگستری بهره‌مند گردند.

نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه. خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه. دادگاه تجدید نظر هم اکثر موارد رای قاضی رو نخونده تایید می‌کنه.

پزشکی قانونی چیست و چه وظایفی را بر عهده دارد؟

و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد. خانم زهره محمدآبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، دارای رتبه ۱۲ کانون وکلای دادگستری مرکز، رتبه ۲۱ آزمون قضاوت و رتبه ۳۳ ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران هستند، همچنین خانم محمدآبادی مدرس حقوق جزا و کیفری در دانشگاه نیز می باشند. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است.

با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. وکیل باسابقه در تهران که تجربه پرونده های زیادی دارد و موفق به اخذ رای قاضی و دادگاه شده است میتواند به عنوان بهترین وکیل در نظر گرفته شود زیرا علاوه بر داشتن اطلاعات ، تجربه ی کافی و موفقی را دارد که میتواند در حل پرونده ی شما موثر باشد. همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم. ما بنا به نیاز مردم ایران در زمینه مشکلات حقوقی اقدام به انجام خدمات حقوقی نموده است که از مهم ترین خدمات این موسسه می‌توان به بهترین وکیل در تهران اشاره نمود.

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به وکالت آنلاین می باشد. و از اونجایی که پرونده جریانی کمتری دستشون هست عموما پیگیری شون برای پرونده شما بهتره ، پس تنها صرف کاراموزی و پایه یکی نمیشه تصمیم گیری کرد . یک وکیل خوب می‌تواند نقش یک پزشک مورد اعتماد را برای شما داشته باشد باید برای بهترین نتیجه ها و بدون دردسر سراغ بهترین‌ها بروید. وکلا با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کنند. اگر فردی توانایی مالی نصب وکیل را نداشته باشد میتواند از دادگاه تا قبل از پایان جلسه ی اول درخواست وکیل تسخیری کند، دادگاه با اثبات شرایط فرد بر اینکه توانایی ندارد یک وکیل را مسئول رسیدگی به پرونده میکند.