بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران


سن و جنس وكیل ( زن یا مرد بودن ) ملاك و معیار مناسبی برای سنجش خوب بودن یا بد بودن بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران نیست. گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید. زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست. در مسائل حقوقی کوچک ترین کار ممکن است به نفع و یا حتی ضرر فرد شود پس حتما به یکوکیل حرفه ای و موفق حقوقیمراجعه کنید و مشورت های لازم را از او بگیرید. یک مسئله ی مهم دیگری که وجود دارد این است که اگر شما به هر دلیلی با وکیل خانم راحت تر هستید و بهتر می توانید با او صحبت کنید باید ازمشاوره حقوقی با بهترین وکیل زن در تهراناستفاده کنید و کار خود را پیش ببرید.

ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند. وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و .. در این بخش، تعدادی از بهترین وکلای تهران برای سهولت دسترسی و انتخاب وکیل توسط شهروندان تهرانی، به همراه ذکر نام و نشانی و مهم ترین سوابق آن ها معرفی می شوند.

  • در حالت اول، وکیل در تمام امور نمایندگی دارد و تا زمانی که عقد وکالت پابرجاست می‌تواند از طرف موکل اقدام کند.
  • در هنگام ثبت نام، سن داوطلب در حوزه قضایی تهران از ۴۰ سال و در سایر حوزه‌ها از ۵۰ سال تجاوز نکند.
  • پیدا کردن وکیل خوب در تهران کار دشواری نیست ولی اینکه بتوانید وکیل حرفه ای در تهران پیدا کنید که بتواند به پروند شما اضافه شده و به عنوان وکیل مدافع در دادگاه حاضر شود کار دشواری است زیرا وکلای حرفه ای معمولا سرشان شلوغ است و زمان رسیدگی به پرونده های شما را ندارند.
  • برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند.
  • وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود.
  • داشتن وکیلی با مهارت و تخصص کافی میتواند شما را در کسب نتیجه مطلوب یاری نماید.

گفتنی است این خدمات به صورت وکیل آنلاین و کاملا رایگان می باشد. برای بهره مندی از مشاوره حقوقی، شما می توانید با کلیک بر روی طرح سوال حقوقی، پرسش های خود را مطرح نمایید تا وکلای همکار در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند. دکتر جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکترای حقوق خصوصی و رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز است. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد.

زمان شروع بهترین وکیل در تهران چه موقع است

حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود. اما اگر متهم توانایی و بظاعت مالی کافی برای استخدام وکیل نداشته باشدمی‌تواند از دادگاه درخواست وکیل کند. در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد.

راه‌های پیدا کردن وکیل خوب در تهران

وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد. اگر برای شما این سوال پیش امده که ایا فقط متهم و یا محکوم علیه می تواند در خواست وکیل تسخیری کند باید بگوییم خیر بلکه چه شاکی باشد و یا متهم هر دو میتوانند از این مزیت استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد.

از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد. به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. عملکرد هر وکیلی به مورد پرونده و موضوع حقوقی شما هم بستگی داره و اینطور نیست که اگه پرونده شما هیچ مدرکی به نفع شما نداره، وکیل بتونه کاری انجام بده. مهارت وکیل وقتی روی پرونده تاثیر داره که دلایل کافی برای برد پروندتون داشته باشید.

وکیل دعاوی خانواده بایستی در زمینه مرتبط با خانواده مانند طلاق، مواد مخدر و… همچنین بایستی بر این امور مسلط بوده و اقدامات لازم را جهت اثبات دعوی و را فراهم بیاورد و بتواند در محاکم قضایی آن ها را ارائه دهد.بسیار ملاحضه کننده رفتار کند و تمام جوانب را بسنجد و از عواقب ناشی از اختلافات سلیقه و عقیده آگاه باشد. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم. نکته دیگر اینکه متاسفانه مجلس با تصویب طرح تسهیل وکالت رو نابود کرد دیر نباشد که اثرات منفی این تصمیمات غلط هویدا شده و گریبانگیر مردم بشه.