بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران


در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند.

  • وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد .
  • خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند.
  • اما اگر دادخواست طلاق توسط زن به دادگاه ارائه شود شرایط متفاوت خواهد بود و زن چون حق گرفتن طلاق را ندارد باید به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج استناد کند و مدارک کافی برای اثبات داشته باشد.

خدمات حقوقی و پرونده های کیفری می تواند هزینه بر باشد بنابراین باید از کلیه هزینه ها و حقوق خود آگاهی کامل داشته باشید وکیل شما باید بتواند بر آورد دقیق هزینه نماید و بر اساس اطلاعاتی که دارد در همان مشاوره اولیه به شما ارایه دهد. 3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند. بهترین وکلای حرفه ای و با سابقه در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، دیوان عدالت اداری و …

وکیل خوب کیست؟

جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، تخصص، تجربه، نظرات سایرین و تعرفه ارائه خدمات هر وکیل را بررسی کنید. پس از انتخاب وکیل مد نظر باید با توجه به تقویم برنامه زمان‌بندی که در پروفایل اختصاصی او در اختیار شما قرار می‌گیرد، زمان مد نظرتان را انتخاب کنید. ضمنا امکان تنظیم قرار ملاقات در قالب گفت‌وگوی حضوری یا آنلاین وجود دارد. پس از آن هزینه جلسه را پرداخت کرده و در زمان مقرر با وکیل دیدار کنید.

حوزه تخصصی وکالت

با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. برخی از شرکت های دولتی و سازمان های نظامی توانایی این را دارند تا با بودجه خود شرکت یک وکیل اخذ کنند، حال ممکن است این وکیل مربوط به خود سازمان باشد و یا اینکه با بودجه سازمان انتخاب شود، به هر حال طبق این موارد شخص بدون پرداخت هزینه میتواند از وکیل سازمانی استفاده کند. طبق وکالت نامه، مدت زمان مشخصی از سوی موکل تعیین میگردد که وکیل در صورت عدم حضور موکل مراحل قانونی وی را انجام دهد و بعد از آن زمان دیگر وکالت نامه اثر ندارد.

ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد. وکلای دادنیک به جای خانم و آقا ثبت دادخواست طلاق توافقی را انجام داده و در جلسات دادگاه حضور پیدا می‌کنند.

آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید. شایان ذکر است که در سال ۱۳۷۹ قانون برنامه‌ی ۵ ساله‌ی سوم توسعه‌ی اقتصادی کشور تصویب شد و در ماده‌ی ۱۸۷ آن قانون مقرر گردیدکه قوه‌ی قضائیه نیز می‌تواند رأسا وکلایی را تحت نظر و نظارت خود به امور وکالتی مشغول نماید.