بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-وکیل کاظم زاده


در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند. تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

  • خدمات حقوقی و پرونده های کیفری می تواند هزینه بر باشد بنابراین باید از کلیه هزینه ها و حقوق خود آگاهی کامل داشته باشید وکیل شما باید بتواند بر آورد دقیق هزینه نماید و بر اساس اطلاعاتی که دارد در همان مشاوره اولیه به شما ارایه دهد.
  • متاسفانه یکی از ویژگی زندگی در این قرن، وجود دغدغه ها و اضطراب و نگرانی می باشد .
  • پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند.
  • ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.
  • موسسه حقوقی ما متعهد است که وکلای مجرب را برای مشاوره و در اختیار گرفتن پرونده ی شما به شما معارفه کند.
  • برای مثال فردی که خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارد خرید، فروش، رهن، اجاره ملک در ایران را انجام دهد.

خصوصیات و شاخصه هایی برای شناخت بهترین وکیل در ایران وجود دارد تا به متقاضیان بهتر کمک کرده تا وکیل خود را با توجه به این خصوصیت ها انتخاب کنند و ملاک های درستی را برای انتخاب وکیل خود برای پرونده حقوقی خود داشته باشند. ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. یکی از دغدغه های مراجعه کنندگان بعد از انتخاب وکیل، هزینه حق الوکاله وکلا می باشد و هر متقاضی به این موضوع فکر می کند که آیا توانایی پرداخت هزینه وکیل را خواهم داشت و یا هزینه حق الوکاله وکلا چقد است.

انتخاب وکیل دادگستری خوب در ایران – تهران

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند.

انواع توکیل و اعطای وکالت توسط بهترین وکیل ایران

نقطه قوت سفیران ایرانیان، همدلی همه‌جانبه کارشناسان حقوقی و صداقت آنان در رابطه با موضوعات حقوقی محوله است. شرط اول در این مؤسسه حفظ آرامش شما در عین ارائه درست‌ترین مشاوره‌های حقوقی ممکن است. از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد. وکالت و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی یا حقوقی در محضر دادگاه امری پیچیده و بسیار حساس است. این امر نباید به شکلی پیش پا افتاده و ساده انگاشته شده و به دید عمومی به آن نگریسته شود. کارآموزی وکالت دوره‌ای اجباری برای کلیه متخصصان حقوق اعم از شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت کانون وکلا یا مشاوران حقوقی سازمان قضا است.

قراردادهای وکالت، نوعی عقد امانی فیمابین وکلا و موکلین استعلاوه بر آن، وکیل اداری صرفاً قادر است به اداره‌های مختلف مراجعه کند و پیگیر امور شخصی و قانونی موکلان خود باشد. به همین علت است که کلیه فعالیت‌های حقوقی اعم از مراجعه به مراکز قضایی،‌ ارائه مشورت‌های قانونی و حقوقی،‌ گرفتن وجه حق‌الوکاله، و هرگونه مداخله در کلیه امور حقوقی برای این دسته ممنوع است. کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید. این وکلا دارای حق وکالت هستند و به سبب پروانه وکالتی که گرفته‌اند، قادر به تشکیل تیم مخصوص به خود شامل برترین وکلای ایران هستند و می‌توانند دفتر وکالت شخصی تأسیس کنند. همین امر اجازه دفاع از اشخاص حقیقی، حقوقی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی را به آن‌ها می‌دهد.

در صورتی که ایرانی هستید و به هر دلیل خارج از کشور زندگی می کنید و دغدغه یا مسئله یا مشکل در ایران دارید می توانید کلیه امور حقوقی و قضائی خود و نیز اداره امور اموالتان که در ایران است و نیز خرید و فروش و اجاره اموال و املاکتان و یا هرنوع اقدام و عمل حقوقی و قضاوی خود را به ما بسپارید. بسیاری از وکلا و موسسات حقوقی چند شماره با برای دسترسی عام قرار می دهند تا مردم بتوانند اول مشکل خود را به فرم تلفنی با مشاورین و وکلای متخصص در بین بگذارند و در فرم لزوم به فرم حضوری به دفتر نمایندگی مراجعه کنند. در انتخاب بهترین وکیل کاملا بایست مراقب تبلیغات دروغین باشید و با حق الوکاله کم و قول کامیابی صد در صدی در پرونده گول نخورید زیرا اصلا چیزه صد در صدی در حقوق وجود ندارد.

وکالت امور ملکی

شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره کلیک کنید. واقعیت این است که در جوامع امروزی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد بهترین وکیل در ایران و موقعیت شغلی وکیل دادگستری وجود دارد. در یک دیدگاه، وکلای دادگستری قهرمانانی هستند که برای اجرای عدالت در جامعه قد علم کرده و در این رهگذر، مخاطرات فراوانی را نیز پذیرا شده اند و به تبع این خصلت آرمان خواهی، مسئولیت اخلاقی سنگینی را به دوش می کشند. گروه وکلای ایران با سابقه اجرای رأی دادگاه های خارجی از جمله امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، بحرین و ترکیه و تجربه داوری بین المللی آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران ارجمند می باشد. داشتن تخصص و مهارت در پرونده‌های حقوقی محولهمؤسسه حقوقی سفیران ایرانیان مجموعه‌ای خبره و منحصر به فرد است که در این زمینه می‌تواند راهگشای شما باشد.

وکالت در صورت داشتن صلاحیت ، نه تنها از طرح شکایات و دعاوی بی اساس خودداری می کند بلکه در صدور و صدور حکم مطابق قانون با دادگاه همکاری می کند. در این حالت ، اعتماد به یک وکیل باتجربه مطمئناً شانس موفقیت در پرونده را افزایش می دهد. بهترین وکیل ایران افزون بر اشراف بر قانون بایست فن بیان خوبی داشته باشد زیرا یک وکیل با سواد بدون فن بیان قوی نظیر یک اسلحه ی بدون تیر وجود دارد و بایست فن بیان قوی داشت تا از حق موکل به بهترین نحو محتمل بتواند دفاع کند.