بهترین منابع زبان انگلیسی 1402 تحلیل 10 کتاب تست برتر زبان مدابوک | ketabko


بهترین منابع زبان انگلیسی 1402 تحلیل 10 کتاب تست برتر زبان مدابوک | ketabko

بیشتر ناشران معتبر کشور فروشگاه‌های اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و مرجع مطمئنی برای خرید کتاب کنکور زبان هستند. با این حال، به دلیل تنوعی که در این حوزه وجود دارد، بهترین مراکز فروش کتاب‌های کنکور زبان سایت‌هایی هستند که آثار ناشران گوناگون را یکجا گرد هم می‌آورند. فروشگاه ویستور با معرفی جدیدترین کتاب‌ها و بررسی تخصصی آنها می‌کوشد مخاطبان خود را با بهترین منابع موجود در بازار ایران آشنا کند. همچنین خرید آنلاین کتاب کنکور زبان با تخفیف برای تمامی مخاطبان از سراسر کشور در این سایت فراهم شده است.

  • با مقایسه قیمت کتاب هایی کنکور زبان تخصصی در فروشگاه اینترنتی کتابانه با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب های در کتابانه خواهید شد.
  • کتابچی ضمانت می‌کند که کتاب خریداری‌شده را تا یک هفته کاری در صورت عدم رضایت می‌توانید بازگردانید و تمامی مبلغ به حساب مشتری عودت داده شود.
  • با سلام درود، در صورت شرکت در کنکور منحصرا زبان و داشتن شرایط دانشگاه فرهنگیان ( تراز ۶۵۰۰، معدل بالای ۱۴ و…) مجاز به انتخاب کد رشته محل های این دانشگاه خواهید بود.
  • چرا که تمامی واژگانی که برای کنکور نیاز دارید رو بطور کامل جمع آوری کرده و توی بحث واژگان شمارو از هر چیزی بی نیاز میکنه.
  • این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار ‌می‌آید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند.

مدت زمان پاسخ دادن به دفترچه عمومی 75 دقیقه و تعداد سوالات این دفترچه 100 سوال بوده و از هر درس 25 سوال طرح شده است. بنابراین علاوه‌بر مطالعه دروس تخصصی، دروس عمومی و منابع آن را نیز باید مطالعه و بررسی کنید. گروه آموزشی جوکار (گاج) نیز با دو دهه سابقه یکی از معتبرترین ناشران این حوزه در کشور است.

بهترین کتاب های دهم یا یازدهم زبان (کنکور 1402 و

اگه واسه هر درس چند منبع مختلف داشته باشید همش استرس دارید که نکنه نرسم این رو تموم کنم ازش سوال بیاد نکنه از اون سوال بیاد نرسم تمومش کنم این آشوب به پا میکنه درون شما. بعضی ها تا میشنون فلان دانش آموز رتبه خوب، فلان معلم، فلان پشتیبان و … میگه این کتاب خوبه حتی اگه وسط یا اخر سال هم باشه میرن کتاب رو میخرن به امید اینکه برسن تا اخر بخونن اما فقط کتاب ها رو روی هم انبار میکنن. در کتابچی تلاش می‌کنیم تا کتابی را که دوست دارید و مورد نیازتان است پیدا کنید.

درس زبان عربی

دفترچه سوالات کنکور زبان در دو بخش، دفترچه سوالات عمومی و دفترچه سوالات تخصصی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که هرکدام حاوی سوالاتی مربوط به دروسی مجزاست. در ادامه این مطلب قصد داریم برای هر کدام از دروس این آزمون سراسری، کتاب کمک درسی را به عنوان مکمل کتاب درسی معرفی کنیم. با خرید آنلاین کتاب کمک درسی از فرآموز در کنار بهره مندی از تخفیفات و ارسال رایگان، در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های زبان فرانسه کنکور زبان خارجی هستند می‌توانند از کتاب های کمک درسی زیر برای مطالعه و کسب تسلط بیشتر استفاده کنند. اکثر داوطلبان کنکور زبان دفترچه دروس عمومی را جدی نمیگیرند؛ اما باید بدانید که دروس عمومی از اهمیت بالایی برای قبولی شما در کنکور برخوردار هستند زیرا دفترچه تخصصی این آزمون کمی دشوار است و رقابت داوطلبان در کنکور به حل سوالات دروس عمومی بستگی دارد. ناگفته نماند که کیفیت محتوای کتاب‌های این انتشارات بسیار بالا بوده و جزوه ناشران برتر در کشور به شمار ‌می‌آید. تما‌می ‌کتاب‌های گاج هر ساله آپدیت شده و متناسب با جدیدترین تغییرات کتاب درسی و سوالات آزمون‌ها، به روز رسانی ‌می‌شود. از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز کتاب کمک درسی کنکور زبان اشاره داشت. این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار ‌می‌آید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند.