بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان مدل‌های ۲۰۲۳ درجه | behtarin-laptop


بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان مدل‌های ۲۰۲۳ درجه | behtarin-laptop

شما میتوانید در ادامه ی این مطلب مشخصات انواع لپ تاپ های زیر ۱۵ میلیون تومان را مشاهده کنید و با توجه به معیار ها و سلیقه ی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه مطلب مدل های ارائه شده توسط این برند ها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. حافظه داخلی لپ تاپ های زیر ۱۵ میلیون تومانی معمولا ۱ ترابایت و از نوع هارد دیسک میباشند. چون لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون کارت گرافیک قوی ندارند، توان گرافیکی آنها محدود بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری است. البته بسیاری از بازی‌های سبک و قدیمی را اجرا می‌کنند، ولی برای اجرای بازی‌های مدرن و سنگین دچار مشکل می‌شوند. در ادامه فهرست بهترین لپ تاپ‌ها تا 15 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم که دارای 4 عنوان می‌شود.

  • سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و امروز توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون رو معرفی کنم.
  • پورت VGA نداریم و به‌جای آن می‌توانید از پورت سریع‌تر و بهتر HDMI برای اتصال دستگاه‌های گرافیکی دیگر استفاده کنید.
  • به این معنی که صفحه نمایش از سمت بالا و سمت پایین و از چپ و راست خوب دیده نشده و تنها 50٪ از رنگ‌های استاندارد sRGB را می‌تواند ارائه کند.

برخی افراد علاقه ای به بازی های سنگین یا اجرای برنامه های حرفه ای چون فتوشاپ یا افتر افکت را ندارند و صرفا قصد استفاده از برنامه هایی چون اکسل، پاورپوینت یا ورد را دارند. خرید یک لپ تاپ زیر ۱۵میلیون تومان برای این افراد بسیار مناسب است. تمام کالاهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم کاربری خاص خودشان را دارند و لپ تاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لپ تاپ استوک core I5 تا 15 میلیون

لنوو این مدل را به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از نوع بسیار سریع NVMe مجهز کرده که در مدل‌های پرچمدار شاهدش هستیم. تنها نقطه ضعف این مدل رم ۴ گیگابایتی است که آن هم با هزینه کمتر از یک میلیون به سادگی تا ۱۲ گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین برای مقایسه بهتر لپ تاپ علاوه بر مدل سی پی باید بقیه مشخصات سخت افزاری را کنار هم قرار داد. از نظر پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش هم عملکرد تقریبا مشابهی دارند.

مدل از بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ

حافظه رم دستگاه، همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ۸ گیگابایتی است و یک گام بالاتر از لپ تاپ‌های دیگر این لیست قرار می‌گیرد. سازنده کارت گرافیک هم آن هم اینتل بوده و به‌صورت یکپارچه داخل لپ تاپ تعبیه شده است. این محصول از دو پورت USB 2.0 همراه با یک پورت USB 3.0 استفاده می‌کند. ایسوس لپ تاپ جذاب VivoBook خود را با وزن ۱.۶ کیلوگرمی روانه بازار کرده است و کاربران روزمره و تجاری در کنار دانشجویان می‌توانند به‌عنوان یک گزینه عالی برای خرید به آن نگاه کنند. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپ تاپ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و همراه با روکش مات در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.