انتخاب وکیل دادگستری خوب در ایران تهران-وکیل کاظم زاده


در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد، هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد. بله بهترین وکیل ایران می تواند در جلسات دادگاه به جای موکل خود حضور داشته باشد، مگر در مواقعی که دادگاه متهم را شخصا به دادگاه احضار نماید. ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود.

  • ممکن است شما ساکن آمریکا باشید و به یک وکیل احتیاج داشته باشید تا کارهای شما را در ایران انجام دهد.
  • درست انتخاب کردن وکیل، سبب می شود تا پرونده با موفقیت همراه شده و حق و حقوق تضییع شده موکل به او بازگردانده شود.
  • در انتخاب بهترین وکیل کاملا بایست مراقب تبلیغات دروغین باشید و با حق الوکاله کم و قول کامیابی صد در صدی در پرونده گول نخورید زیرا اصلا چیزه صد در صدی در حقوق وجود ندارد.
  • خیلی وقتها بهترین دفاع رو می‌کنی و بهترین لایحه رو مینویسی اما قاضی بدون دانش کار رو خراب می‌کنه.
  • گفته می‌شود، این وکلا به اسامی آستاره انصاری، نازنین سالاری، بهاره صحرائیان، قدسیه قدس بین، محمد هادی جعفرپور، مهدی صفری، محمود طراوت‌روی و علیرضا زارع همگی از افرادی هستند که وکالت معترضان دستگیر شده را بر عهده گرفته‌ بودند.
  • امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند.

یک وکیل عالی سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند. با اهمیت ترین ویژگی یک وکیل عالی و بهترین وکیل تهران، قابل اطمینان بودن اوست. کلیه وکلای پایه یک دادگستری قادر به پذیرش این گونه پرونده‌ها به شرط تخصص در آن‌ها هستند. طبیعت اعطای نمایندگی اقتضا می کند که وکیل واسطه انجام عمل حقوقی و ایجاد تعهد برای موکل باشد و خودعهده دار امری نگردد به همین دلیل قراردادهایی را که شخص به حساب دیگری اما به نام خود معامله می کند و بدین سبب عهده دار تعهدات ناشی از آن می شود . مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید .

مزایای انتخاب وکیل در ایران

عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی گروه وکلای ایران با مدیریت جناب آقای محسن رستگار و همکاری گروهی از وکلای پایه یک دادگستری تهران با هدف قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی به هموطنان ایرانی سراسر دنیا و خارجیان مقیم ایران تأسیس گردید.

لیست 5 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

انتخاب وکیل برای افراد با ملیت ایرانی

ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم. اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند.

پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت. همچنین آنان می‌توانند وکیل کاری اشخاص حقوقی و حقیقی محسوب شوند و از طرف آنان در اداره‌ها، سازمان‌ها و سایر مؤسسات، پیگیر امور محوله حقوقی خود باشند. علاوه بر آن، می‌توان به شخصی از خانواده یا دوستان خود نیز حق وکالت معین و قانونی داد تا در صورت نیاز، به جای فرد به دنبال کارهای حقوقی او باشد. با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید.