آموزش ماساژ کمر پیلتن شاپ | آموزشگاه آپادانا تبریز


آموزش ماساژ کمر پیلتن شاپ | آموزشگاه آپادانا تبریز

ما در تمام طول این مدت همراه شما هستیم و با در اختیار گذاشتن محیط کار برای کار کردن و کار آموزی رایگان سعی بر این خواهیم داشت که شما را به کاربر حرفه ای ماساژ تبدیل کنیم، به گونه ای که بتوانید به درآمدی که مد نظر خودتان است دست یابید. به گفته موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، درد کمر دومین بیماری مزمن عصبی در ایالات متحده است و انجمن کایروپراکتیک (درمان دستی) آمریکا تخمین می‌زند که هشت نفر از هر ده نفر در معرض درد کمر قرار دارند. هنگامی که از ماساژ درمانی برای اهداف درمانی استفاده شود، این ماساژ جز خدمات بهداشتی درمانی محسوب می شود . مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسلابخش بوده، به شریک شما کمک می کند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیش تر در تماس با حس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. ماساژ حرفه ای روی میز ماساژ انجام می شود؛ اما هر نوع سطح راحت و همواری برای یک ماساژ خانگی مناسب است. شما می توانید از یک رختخواب، کف زمین یا حتی میز اطاق ناهار خوری خود، استفاده کنید تا زمانی که اطمینان دارید که به حد کافی محکم است تا وزن شخص را بدون در هم شکستن، تحمل کند.

  • توجه داشته باشید که روغن‌ ماساژ می‌تواند به پوست نفوذ کند؛ پس اولا انتخاب درستی داشته باشید و ثانیا پیش از استفاده از هر نوع روغنی از مشتری خود راجع به حساسیت‌ها و بیماری‌هایی که دارد، بپرسید.
  • امروزه بسیاری از مردم برای رفع مشکلات جسمی و روحی خود به ماساژ روی آورده اند به همین دلیل دوره آموزش ماساژ توانسته در ایران بازار کار مناسبی داشته باشد.با فراگیری این دوره شما می توانید درآمد چشمگیری داشته باشید.
  • چراکه نتیجه استفاده از ماساژ برای بهبود عملکرد ارگان های بدن خود را دیده اند.
  • گاهی درصورتی که روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.
  • در اولین مرحله از ماساژ شانه‌ها شما باید از نوک انگشتان خود برای ورز دادن عمیق‌تر ماهیچه‌ها و عضلات خود استفاده کنید.

رایج ترین نوع ماساژ، ماساژ سوئدی است که برای التیام و راحتی عضلات، از چهار نوع مختلف از ضربات، استفاده می کند؛ در واقع برای ماساژ تمام مناطق بدن، تمام چهار تکنیک را به کار می برد. هر انگشت پا را به‌آرامی بکشید و انگشتان دست خود را میان انگشتان پا ببرید تا از هم فاصله بگیرند؛ سپس انگشتان دست‌تان را جلو و عقب بکشید و کار ماساژ پا را تمام کنید. مچ پا را در هر جهت چند بار بچرخانید و سفتی عضلات و استخوان مچ از بین برود. اگر مناطق حساس و تنش‌زا را شناسایی کردید، باید توجه ویژه‌ای به این نقاط داشته باشید. شما می‌توانید از آرنج برای رفع تنش ماهیچه‌های شانه و نقاط گوشنی آن استفاده کنید. چرا که با آرنج می‌توانید فشار عمیق‌تری به لایه‌های درونی ماهیچه‌ها وارد نمایید.

۵- به شخصی که قرار است، ماساژ گردد؛ کمک کنید که راحت باشد:

در نهایت از کف هر دو دست خود برای سرخوردن و مالش‌های طولانی در قسمت بالای شانه‌ها و پشت گردن استفاده کنید. با تکنیک افلوراژ شروع کنید و از کف دو دست برای سرخوردن و مالش‌های طولانی گردن همراه با فشار ملایم استفاده نمایید. سپس از تکنیک پتریساژ استفاده کنید و با نوک انگشتان ماهیچه‌ها و عضلات خود را ماساژ دهید.

آموزش ماساژ و فشار درمانی

این تکنیک شامل حرکات دایره‌ای کوتاه و سریعی است که ماساژدرمانگر با کف دست، شست و نوک انگشتان خود انجام می‌دهد. از آنجایی که هدف ایجاد کشش سطحی و جذب گرما به بافت‌ها است، اصطکاک به فشار بیشتری نسبت به افلوراژ یا پتریساژ نیاز دارد. ماساژ درمانی یکی از روش‌های طبیعی و غیردارویی درمان بیماری‌های مختلف است که برای رفع درد، کاهش تنش، تحریک رشد عضلانی، افزایش تدریجی حرکت و بهبود اعتماد به نفس بسیار موثر است.

ماساژدرمانگر اغلب این تکنیک را با دست‌های جمع شده یا با لبه بیرونی دستان خود انجام می‌دهند. تاپوتامنت می‌تواند سیستم عصبی را آرام کند و تنش را از ماهیچه‌ها دور نماید. ترکیب افلوراژ، پتریساژ و تاپوتامنت به مدت 15 تا 30 دقیقه می‌توانند درد عضلانی را کاهش دهند و دامنه حرکتی فرد را بهبود ببخشند. ماساژ عضلات پشت و عضلات بالای قفسه سینه و پشت گردن را بکمک کف دستها و بطور دورانی انجام میدهیم. ماساژ قسمت جلوی گردن را با استفاده از انگشتان دو دست و با حرکات متناوب از پائین به سمت بالا انجام میدهیم.